Limburg scoort in New York: Limburg Vakantiegids behaalt zilver en brons op Pearl Awards

09.12.2017 | # # # # # # # 
Deel dit bericht
Pearl Awards

The Content Council, een Amerikaanse non-profitvakorganisatie die zich wereldwijd richt op contentmarketeers, organiseert elk jaar de Pearl Awards. Dit jaar bekroonde de jury in New York het Hasseltse communicatiebureau Hands twee keer. De Limburg Vakantiegids, die Hands samen met het team van Toerisme Limburg maakt, behaalde brons en zilver.

Deelnemers vanuit de hele wereld

Communicatiebureaus en contentmarketeers uit meer dan 25 landen probeerden dit jaar in de prijzen te vallen op de Pearl Awards. Hands maakte met de Limburg Vakantiegids indruk op de internationale vakjury en won zilver in de categorie Overheidscampagnes. Daarnaast behaalde de gids brons in de categorie Toerisme.

De Limburg Vakantiegids, een succesverhaal

De Limburg Vakantiegids zorgt al drie jaar voor meer instroom van toeristen en is van in het begin een succesverhaal. De Pearl Awards zijn wederom een bevestiging dat de strategie werkt en aanslaat, ook voor een internationale jury in New York. De prijs is dan ook een erkenning van iedereen die meewerkt aan de realisatie van de gids. Meer dan 150 publieke en private partners werken jaarlijks mee aan het boek. Mensen die willen komen proeven van de Limburgse gastvrijheid en al het mooie dat onze provincie te bieden heeft, kunnen in het bijhoudboek van wel 300 pagina’s kennismaken met de troeven van de 44 steden en gemeenten en hun toeristische ondernemers. Zo draagt de gids bij tot de almaar toenemende populariteit van Limburg als gastvrije dichtbijbestemming en dus ook tot de economie van de vrije tijd en de tewerkstelling in onze provincie.

De vierde editie van de Limburg Vakantiegids ligt vanaf februari 2018 gratis in alle toerististiche infokantoren, attracties en logies in Limburg.

We wensen alle partners die hieraan meegewerkt hebben van harte proficiat met deze prestigieuze awards en de internationale erkenning van hun harde werk!