Euregionale campagne promoot toerisme en gastronomie

02.05.2013 | # # # # # # # # # # 
Deel dit bericht
Igor bij helm Bokrijk

“Tweeduizend extra jobs tegen 2017”

Deze maand vangt de euregionale campagne ‘Bourgondisch genieten in het Hart van Europa’ aan. Daarmee wil de regio haar diverse toeristische en culinaire, streekgebonden troeven op een innovatieve manier promoten. Naar aanleiding hiervan interviewde De Standaard Igor Philtjens, gedeputeerde voor Toerisme in Limburg. Hij wil zijn beleid afstemmen op het SALK-rapport door meer jobs te creëren in de toeristische sector, en door toeristische bestemmingen te promoten zodat ze op een vernieuwende manier gecombineerd kunnen worden om hun kwaliteiten in de verf te zetten.  Om tegemoet te komen aan de laatste ontwikkelingen op mediagebied werd ook een Facebook-pagina aangemaakt waar de activiteiten op komen, en werd er een mobiele website ontwikkeld. De artikels in De Standaard en Het Nieuwsblad kan u hieronder lezen.

> Lees de artikels in de krant (.pdf)